Răspunsuri

2014-11-11T16:17:16+02:00
5 la puterea 8=390,625 => ultima cifra e 5 :)
da de unde 390 si 625 te rogg!! e urgentt!!!! repede!!!!
pliiiiiizzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:18:50+02:00
Este 5 deoarece 5x5=25 si de fiecare data cand inmultim cu 5 este la sfarsit tot 5.
nu am inteles!!!!
828125
Mereu cand inmultesti 5 cu 5 iti da ultima cifra 5 , deoarece 5x5=25.
25x5= 125, 125x5= 625 si tot asa..