Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:20:34+02:00
Sunt foarte multe meserii din domeniul agroturistic. Sunt activitatiile oamenilor din mediul rular:
- fermier
- văcar
- olar
- apicultor

4 3 4
2014-11-11T17:54:09+02:00
Programatorul de activitati turistice .Insotitorul cultural, adica un ghid care poate avea diferite specializari. Manager. Ospatar vorbitor de limbi straine.

1 5 1