Răspunsuri

2014-11-11T16:15:36+02:00

Perfectul simplu

eu băui

tu băuși

el/ea bău

noi băurăm

voi băurăți

ei ele băură

Mai mult ca perfectul

eu băusem

tu băuseși

el/ea băuse

noi băuserăm

voi băuserăți

ei/ele băuseră





1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Reb
  • Ambiţios
2014-11-11T16:16:18+02:00
Eu baui                       mai mult ca perfect
tu bausi                    eu bausem  
el bau                        tu bausesi
nou bauram               el bause
voi baurati                 noi bauseram
ei baura                    voi bauserati
                                ei bausera
1 5 1