Răspunsuri

2014-11-11T16:11:31+02:00
El studiaza la facultatea de Drept trebuie sa stai drept la ora de canto noi avem mai multe drepturi dreptul veto nu mai este acceptat Sinonime... el studiaza la facultatea de
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:15:12+02:00
Tu scrii cu mana Dreapta
Este intrebuintat drept studiu 
La acuzat fara sa vie vinovat
Savantii studiaza fenomene si multe lucruri nedescoperite


1 5 1