1)Gasitiverbele cu sens opus pentru:vorbisesi, veti sta,cumparam intra. 2)Treceti verbele urmatoare la numarul plural ,timpul trecut;strig,iei,sunt,stinge,gandesc conduc,scriu. 3) Analizati verbele din enunturile urmatoare, dupa model.- CULEGEAM PERELE IMPRUNA CU BUNICUL. INTR-O ZI, VETI INTELEGE ATITUDINEA PRIETENILOR VOSTRI. ASCULTI CANTECELE MINUNATE ALE PRIVIGHETORII. ai cules=verb, timpul treut pers a II-a nr singular

2

Răspunsuri

2014-11-11T16:16:59+02:00
1.cuvinte cu sens opus:vorbisesi-tacusesi
,ve.ti sta-ve.ti pleca
cumparam-,vindem,
intra- iese
2. verbe la numarul plural timpul trecut
trecura(au trecut), luara(au luat),strigara(au strigat),au fost,gandira(au gandit),scrisesera(au scris),au condus,au stins
3.
trecut- au trecut(plural-ei au trecut)
si la celalante ma mai ajuti ca nu stiu te rog din suflet
cu analizatul daca ai rabdare putin mai tarziu ca acum am treaba..o sa revin si te ajut
ok te rog din suflet
VA ROG SA MA AJUTATI CU EX 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:48:20+02:00
1) vorbisesi-tacusesi
ve-ti sta - ve-ti pleca 
cumparam-vindeam
intra-iese
2) stig-stigara-au stigat
iei-luara-au luat
sunt-ierati-au fost
stinge-...-au stins
gandesc-gandira-au gandit
conduc-codusera-au condus
scriu-scrisesera-au scris
Sper ca te-am ajutat, eu sincer atat am stiut.

3 4 3