Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T15:49:49+02:00
Numarul - I_____I_____I_____I

treimea -  I_____I

Suma este 28 si avem 4 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte egala sau un segment :

28:4=7 ( treimea numarului )
7*3=21 ( numarul )

Verificare : 21+7=28
explici extraordinar!iti multumesc mult!
Cu placere :)
mai pun o data problema ,ma ajuti?
daca stiu , da :))
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T15:52:14+02:00
28:4 =7  (treimea nr)                                                                                                                              7x3=21(nr) V: 21+7-28 R:28