Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T17:56:21+02:00
Eram in padure impreuna cu ea (pronume personal,caz Vocativ),Maria.Soarele stralucea puternic,norii erau mai pufosi ca niciodata...
Mie deja mi se facuse foame asa ca la ea (pronume personal ,caz Acuzativ). Ea ( pronume personal,caz Nominativ) mi-a dat un baton de ciocolata pe care l-am mancat repede.
Ne-am alergat,ne-am jucat amandoi si ne-am tavalit si prin iarba verde.Totul era asa frumos,pana cand dintr-un tufis s-a auzit un zgomot.S-au vazut doua urechiuse,urechiuse ale unui iepuras. ( pronume  nehotarat,caz Genitiv *nu stiu daca chiar este nehotart dar mneh*). M-am speriat de un iepuras foarte pufost,si eu,si Maria.Am ras de asta putin mai mult decat trebuia. Iepurasul parea ca nu s-a speriat de noi ( Ac.) asa ca a mai stat sa se joace cu noi. 
-Oare cui (Dativ) i-o mai fi frica de un iepure,asa ca noua? rase Maria.
-Doar noua! am ras la randul meu.
Am mai stat acolo si am facut multe alte nazdravanii pana cand am obosit si a trebuit sa plecam acasa.


Scuze,compunerile nu le pot face mici.Sper sa fie buna. :)
30 4 30
2014-03-06T18:04:46+02:00
O sa-ti dau doar o idee ca tu sa poti face singur/a... poti sa spui k in vacanta de primavara ai fost impreuna cu clasa si dirigentele intr-o excursie la o pestera... acolo o colega de-a ta sa ratacit... in cele din urma ati gasit-o..
8 3 8