Răspunsuri

2014-01-09T19:03:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1251 impartit la 100 :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T19:04:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1251/100(1251 impartit la 100)
poi da, e cum ti-am zis eu
tu ai spu inmultit 17 cu 8 eu am zis 17 supra 8
e cum am scris eu. 17/8=2,12, scazi 12,51-2,12
ms
pt putin :*