Răspunsuri

2014-11-11T15:38:47+02:00
Poezia ,,Toamna,, de Tudor Arghezi apartine genului liric deoarece:
- gandurile si sentimentele sunt transmise in mod direct, cu ajutorul figurilor de stil si al imaginilor artistice ;
- apar urmatoarele figuri de stil : epitetul, comparatia, repetitia, personificarea, metafora, enumeratia ;
- isi face prezenta eul liric.                                       
CRED CA TI-AM FOST DE AJUTOR!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T15:39:50+02:00
       Poezia " Toamna " de Tudor Arghezi este o opera lirica deoare ce este structurata in versuri grupate in strofe care au un anumit tip de rima si masura .              Apar verbe si pronume la persoana 1 ( " ma-ndrept" ,"sa-mi ' ). Eul liric isi transmite direct gandurile si sentimentele cu ajutorul figurilor de stil si al imaginilor artistice .Cadrul natural amplifica sentimentele eului liric.                                                In concluzi poezia " Toamna " de Tudor Arghezi este o opera lirica .                                  Sper ca te-am ajutat :D                                                                                                                    
nu imi poti da mai lunga?
te rog
cam de cate randuri ?? sa o fac pe o foaie cv si o transcriu ?
de 25 20