spuneti care sun adjectivele propriu zise si cele provenite din participii Era intr-adevar o veverita,un ghem de blanita de culoarea flacarii cu coada stufoasa adusa pe spinare,urechi,c-un capusor minuscule.Am avut un simtamant intens de simpatie pentru farama ei simbolica e viata


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T17:38:25+02:00
Propriu zise:de blanita,flacarii,stufoasa,minuscule,simbolica
provenite:intens
3 5 3
2014-03-06T17:56:37+02:00
Propriu-zise sunt:stufoasa,minuscule, iar provenite din participiu este intens
1 5 1