Răspunsuri

2014-01-09T19:03:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
625=5 la 4
25=5 la 2
c.m.m.d.c=5 la 2=25
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T19:16:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
25 | 5            25 = 5 la a 2
  5 | 5
  1 |

625 | 5           625 = 5 la a 4
125 | 5
  25 | 5
    5 | 5
    1 |
( 25, 625 ) = 5 la a 2 = 25
2 5 2