Răspunsuri

2014-03-06T17:32:44+02:00
DACA IEFTINIREA DE FACE CU 10% SI OBIECTUL COSTA 270 LEI    (DE EXEMPLU)
10X270:100=27 LEI
NOUL PRET 270-27=243 LEI
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T17:50:08+02:00
Fie x pretul initial al produsului
p% este ieftinirea ,
Ex:200 pretul initial
Se iefrineste cu 10 %
Calculezi 10/100 X 200 =20(ieftinirea)
Apoi din pretul initial scazi iestinirea
200-20=180(pretul dupa ieftinire)
1 5 1