Răspunsuri

2014-11-11T15:14:06+02:00
De pe copac cad ruginiile frunze.
el este pe campiile manoase.
zglobiile vrabii se afla pe cer
in est se afla argintiile izvoare.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T15:16:04+02:00
Ruginiile fruze cu greu mai atarna de crengile copaciilor.                                       Campiile manoase sunt nerecoltate.                                                                    Zglobiile vrabii se pregatesc pentru plecarea in tarile calde.                                   Copii au inceput sa isi pregateasca saniile zburdalnice pentru prima ninsoare.       Argintiile izvoare aveau o apa rece si cristalina.                                                    Sper ca am ajutat :D