Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T15:09:57+02:00
Iarna este un paste care acesta este o opera epica in versuri in care se descrie un tablou de natura iar poetul transmite sentimentele in mod direct fata de personajul zugravit. "Iarna" este un pastel pentru ca asa cum reiese din titlu, este descris anotimpul alb.Se transmit sentimente de bucurie,de extaz, fata de frumusetile acestui anotimp.Iarna

Iarna - Ca in orice creatie lirica modul de expunere dominant este descrierea.Un rol important au comparatiile construite cu ajutorul figurilor de stil.Astfel poezia debuteaza cu comparatia "cumplita iarna,cerne nori de zapada."Un rol deosebit are si substantivul aflat in inversiune "cumplita iarna".O expresie asemanatoare este formata din substantivul dublu "lungi troiene calatoare si albul este sugerat prin epitetele"fluturi albi"si"umeri dalbi".
iarna e cel mai frumos anutimp a anului dar si cel racoros plamuma alba al iernii incalzeste pamintul pefos
2014-11-11T15:10:04+02:00