Explicati folosirea cratimei : 1. Copiii i-ai daruit colegului o carte. 2. Ionel v-a impartit cadourile in mod egal. 3.Daruieste-i Ilenutei o floare!

2
i-au daruit ,scz
imi poate explica cineva?????????????

Răspunsuri

2014-11-11T15:00:30+02:00
1.i-au darut : "i" s-a folosit pentru ca lui (i) i-au daruit.
2.v-a : in acea secventa s-a folost cratima deoarace v-a este in trecut
3. daruieste-i : s-a folosit fiindca i-ul este pronume. Sa-i daruiesti ei dar sa se exprime mai frumos s-a folosit daruieste-I
daca nimeni nu ma raspunde imi poti pune mie cel mai inteligent raspuns ? pls
nu inteleg nimic din ce ai explicat..................
scrie asta pe caiet asa e corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T15:11:46+02:00
I-au daruit- cratima desparte un  pronume i (lui) de verbul a darui
v-a impartit-este verb la viitor ,v este pronume (voua)
daruieste-i-cratima desparte un verb a darui si un pronume i (ei)
la mate nu te pricepi?am o problema cu 98 de elevi............poate incerci sa ma ajuti........e de cls s a4 a