Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T15:00:20+02:00
1. In oras a fost deschis un nou bar.

2. Acel birt are mereu clienti.

3. Langa gara este un mic bistrou destul de cochet.

4. Mama mananca in fiecare zi la cantina intreprinderii.

5. George s-a angajat ospatar la o carciuma.

6. Unchiul meu si-a deschis de curand o crama.

7. Cand am fost la munte am innoptat la un han din apropiere.

8. Vecinul prefera s-a ia micul dejun la noua ospatarie.

9. Diseara voi merge cu parintii la o taverna din centrul orasului.
17 4 17
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-11T15:02:00+02:00
Local=Birt 
Mama mea lucreza la un birt in apropierea orasului 
Local=Han 
Am citit o poveste in care se scria de un han 
Local=Ospatarie 
Au plecat cu toti la o ospatarie