Ordonati versurile urmatoare pentru a obtine o strofa din poezia seara de toamna, de duiliu zamfirescu. s-arata-n deal, cu fata purpurie,
prin frunze reci doar un fior adie,
ah!ce frumoase-s serile de toamna!
a noptilor fermecatoare doamna. dau 10000 de puncte


2

Răspunsuri

2014-11-11T14:48:16+02:00

Ah! ce frumoase-s serile de toamnă!

S-arată-n deal, cu faţa purpurie,
A nopţilor fermecătoare Doamnă.
ce
Asa trebuia??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:50:19+02:00
 Ah! ce frumoase-s serile de toamnă!
Prin frunze reci doar un fior adie;
S-arată-n deal, cu faţa purpurie,
A nopţilor fermecătoare Doamnă



















12 4 12