Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:36:34+02:00
Poti sa realizezi o compunere dar bla bla bla , m-ai bine iei una de pe net, o scrii pe o foaie care poti s-o decupezi in forma de inima sau patrata <la alegere> fa-o mai speciala cu ,,de la nepoata ta draga,, chestii siropoase :P  nu uita sa desenezi ceva dragut daca ai loc
Uite un model :)


2014-11-11T17:41:32+02:00
Poti realiza o felicitare de ziua bunicii din carton colorat,sclipici ce accesorii vrei tu.Poti da o coala de hartie in doua, scri ceva inauntru...Poti pune o poza cu tine si cu ea,poti scrie de carton colorat varsta ei....