Răspunsuri

2014-11-11T14:28:12+02:00
9 parcele grau;4 parcele orz/zi⇒5 zile=9·5 parcele grau;4·5 parcele orz⇒
 ⇒5 zile=45 parcele grau;20 parcele orz.
                               Total=45+20=65 parcele.
dar intrebarile
nu inteleg nimis
Daca intr-o zi a facut noua parcele,atunci in cinci zile va face de cinci ori mai mult.La fel si cu parcelele de orz.Cand afli cate parcele de orz si cate de grau a facut in cinci zile,le aduni sa vezi cate parcele a facut in total in cinci zile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:41:37+02:00
9•5=45 ( parcele grâu cultivate in 5 zile) ; 4•5=20 (parcele de Orz cultivate in 5 zile); 45+20=65( parcele va cultiva in 5 zile)
1 5 1