Răspunsuri

2014-11-11T14:45:51+02:00
Shamponul ,,heldensholdes' este de caitate il folosesc si este util
I matreata ? unicul ajutor pe care til pot oferi este acest shampon incearca-l
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:59:13+02:00
Oala draicocer este foarte folositoare poți prepara pârâituri,cartofi prăjiți,lazania si tot ce va trece prin minte cumpărați acum la prețul de(ce preț vrei tu si pune un telefon la întâmplare)