Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T14:18:24+02:00
1. Cate oi albe are ?
   36x2=72
2. Cate oi albe si negre are in total ?
   36+72=108
2. Cati miei are ?
   2x108=216
7 4 7
2014-11-11T14:20:20+02:00
Fermierul are:
36-oi negre
36+36 oi albe care este =cu 72
Oile negre si cele albe sunt in total de 108
Fermierul are de doua uri mai multi miei decat toate oile la un loc.Adica 108+108=216
                                   R: Fermierul are 216 miei

3 4 3