Răspunsuri

2014-11-11T14:15:31+02:00
Toamna are mereu copaci goi.
imi dai cel mai bun si multumesc si toate stelele ca e buna propozitia!!!
mersi
Copacii goi lasa în urma lor un covor de frunze multicolore
ai si cu soare
soare palid
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:18:42+02:00
Copacii goi danseaza in bataia vantului un vals scos din basme.
foarte faina
multumesc
mai stii si cu nori stingheri
????????????