Răspunsuri

2014-11-11T14:21:51+02:00
Cele patru anotimpuri sunt: primavara, vara, toamna si iarna.
(semne folosite- Doua puncte, virgula si punctul)

Bine ai venit, toamna !
(semne folosite-virgula si semnul exclamarii)

Deja a venit toamna ?
(semne folosite - semnul intrebarii)

Of, toamna, eu inca nu ....
(semne folosite - virgula si trei puncte)

Asta-toamna am fost la bunici.
(semne utilizate - cratima si punctul)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T14:21:57+02:00
Toamna este cel mai bogat anotinp.
De ce se coc strugurii toamna?
Ce frig este toamna uneori!
Toamna se coc fructele : mere,pere, struguri,gutui etc.
Cand citesc poezia " Ce te legeni" in amintesc de toamna.

100 puncte
Toamna, te asteptam cu nerabdare!
Toamna, esti cel mai frumos anotimp !
In zilele de toamna, copacii isi leapada haina verde si se imbraca in ce multicolora.