Răspunsuri

2014-11-11T14:03:50+02:00
((2'2)'4:2'6+3'12:(3'2)'60+(5'2)'3:5'4):4= (2'8:2'6+3'121:3'120+5'6:5'4):4= 2'2+3'1+5'2):4= (4+3+25):4= 32:4=8
5^:5^4=5^2 nu 5^1 deci rezulta ( 4+3+25):4=32:4=8
Da ai dreptate...scz
;)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T14:07:37+02:00
(4^4:2^6+3^{121}:9^{60}+25^3:5^4):4= \\  \\ (2^2)^4:2^6+3^{121}:(3^2)^{60}+(5^2)^3:5^4):4= \\  \\ (2^8:2^6+3^{121}:3^{120}+5^6:5^4):4= \\  \\ (2^{8-6}+3^{121-120}+5^{6-4}):4= \\  \\ (2^2+3^1+5^2):4= \\  \\ (4+3+25):4= \\  \\ 32:4=\boxed{8}
Mersi ;)
Cu placere ;)
cum ai scris exercitiile cu puteri?