Care este suma dintre succesorul lui 329 si predecesorul lui 571 ?
2. In livada bunicilor lui Paul sunt 110 pruni,meri cu 150 mai mult , iar ciresi cat meri si pruni la un loc . Cati ciresi sunt in livada? Cati pomi fructiferi sunt in total ?
3. Afla descazutul,stiind ca scazatorul este cel mai mic numar de sute,iar restul este egal cu suma numerelor 180 si 230.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T14:00:04+02:00
330 => succesorul lui 329
570 => predecesorul lui 571

330+570=900

==========================================================

1. Cati meri sunt in livada ?
   110+150=260
2. Cati ciresi sunt in livada ?
   110+260=370
3. Cati pomi fructiferi sunt in livada ?
    110+260+370=740

==========================================================

100 => cel mai mic nr. de sute
180+230=410 => restul 

x-100=410
x=410+100
x=510

Verificare : 510-100=410
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-11T14:00:37+02:00
1) 330+570=900
2) 110+150=260meri
110+260=370ciresi
110+260+370=740 pomi sunt in livada