Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T13:48:02+02:00
Exemple din Europa sunt  campia litorala din Nordul Marii Negre si campia lirotala din apropierea Marii Caspice
exemple de campii fluviale din Europa, in afara de Campia Romana :D, sunt Campia Panonica si Campia Padului.
2014-11-11T15:55:02+02:00
Câmpia Padului este fluvială . Iar câmpiile litorale se găsesc deobicei în S Europei , aproape de M.Mediterană
2 4 2