Completati spatiile liberecu omonimele cuvintelor marcate:

A crezut ca e un banc nou, si nu un .................. de pesti.
Parca sare cand pune .............................................in mancare.
As vrea sa ma urc intr-un car si sa ......................fanul.
Grigorescu a pictat care cu boi, ...................... treceau pe drum.
A primit un dar scump, ................................ nu s-a bucurat prea tare.
E o pers. nu mare de stat, dar ............. mereu intre campioni.
La curtea unui duce nu .................. nimeni cadouri.

Va roooor ajutati-ma......sunt in cls a 6 dar avem o profesoara care nu ne explica nimic si nu stiu cum si ce trebuie sa fac :((

2
Pia inlocuieste exact cu cuvintele sublinitate in text !!!
Mersii :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T13:24:36+02:00
Si nu un banc de pesti
sare in mancare
car fanul
care treceau pe drum
dar nu s-a bucurat prea tare
dar sta mereu intre campioni
nu duce nimeni cadouri
cuvânt care are aceeași formă și aceeași pronunțare cu alt cuvânt sau cu alte cuvinte, de care diferă ca sens și ca origine se numeste omonim
trebuie sa pui aceleasi cuvinte, daca citesti cu atentie isi schimba sensul in a doua propoziti



2014-11-11T13:26:25+02:00
A crezut ca e un banc nou si nu un BANC de pesti.
........................
E o persoana nu mare de stat, dar A STAT mereu intre campioni.
La curtea unui duce, nu DUCE nimeni cadouri.

Si tot asa...si restul.