Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-11T13:23:30+02:00
O frunza si  un baiat  vorbesc 
mai , frunza  de ce cazi atat de repede cand toamna ne calca pe pamant?
baietelul meu drag , eu trebuie sa imi  fac datoria altfel o sa ma doaboare viscolul 
asm inteles . dar de ce te ingalbenesti?
pentru ca  astea sunt culorile toamnei 1
daaaaaa.... eu de ce nu ma ingalbenesc /
pentru ca tu esti om tu ai toata viata in nainte !
bine o sa imi fie dor de tine !
si mie dar eu te voi lasa acum .... spuse frunza cu o lacrima in vine paa
paaaa ,  nu te voi uita niciodata !

nu pot sa te ajut mai mult
cum adica in vine
??????????????????????????????????????????????????????????????????
care ii sta sa ii cada
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T13:38:21+02:00
Am scris si amsters din greseala... Este toamna. Pasarile pleaca sre tarile calde, soarele abia mai are putere sa incalzeasca pamantul, vantul adie usor si desprinde din copaci frunzeler ce abia mai reusesc sa se tina de crengi. Zboara sre pamant ca niste fulgi de zapada si se aseaza formand un covor multicolor. O frunza rebela se incapataneaza sa moara si cu ultimile puteri se aseaza pe pervazul unei ferestre acolo unde un baiat priveste nostalgic sosirea toamnei. Baiatul deschide fereastra si cand a vrut sa impinga frunza spre pamant aude un glas stins ce.l ruga cu mila: -Salveaza.ma copile bun, ai mila de mine! Spune frunza. - Ce pot sa fac, intreaba baiatul curios? Esti doar o frunza uscata! - Dar iti pot fi de folos! Ia.ma in casa si aseaza.ma itre filele unei carti si usuca.ma frumos! - Si apoi? -Sigur vei avea nevoie de mine, acolo jos voi muri ! - Dar si la mine vei avea aceiadi soarta! - Nu! La tine ma voi usca frumos, voi ramane colorata si vesela! Spune frunza cu o mica speranta in glasui stins.. Poate intr.o zi vei vrea sa faci un tablou si eu te voi ajuta cu drag. Voi fi cea mai frumoasa frunza din tabloul tau. Surprins placut de aceasta intamplare ,baiat ridica cu blandete gingasa frunza si o aseaza la loc de cinste in cartea lui preferata. O viziteaza zilnic si ii povesteste totul desre ce a facut in acea zi, desre iarna nemiloasa ce si.a aratat coltii si despre zilele de sarbatoare ce urmeaza sa vina.
O idee din care poti sa te inspiri
sigur e o porcarie
da de unde stii?
le scriu pe ambele
E mai buna ca a ta si te roade?nicolut14?