Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T12:36:18+02:00
1. Cate caiete de matematica s-au trimis ?
   158x25=3950
2. Cate caiete dictando s-au trimis ?
   215x25=5375
3. Cate caiete s-au trimis in total ?
   3950+5375=9325
2 5 2
2014-11-11T12:39:41+02:00
158*25=3950 caiete de matematica
215*25=5375 caiete dictando
ba imi trb si intrbarile
Daca la primul ti-am scris explicit ce am aflat,este clara si intrebarea.Iar la al doilea,la fel. In afara de asta este tare urat sa-i spui cuiva,,ba''.Mai ales ca nu ma cunosti. In loc de ,,ba'',firesc era sa scrii ,,mersi''
ba da eu sunt in clasa 1
Daca ai fi in clasa intai,nu ai avea probleme cu inmultire si nici numere cu sute si mii. Dar si pentru un copil de clasa intai nu e complicat sa vorbeasca frumos.