Salut.Va rog sa ma ajutati foarte rapid daca se poate.Am nevoie de 2 strofe pentru scoala care sa fie despre mama (dar sa nu fie copiate.Dau toate punctele mele!!!!

2
draga mama te iubesc numai bine iti doresc sa ma ierti cand iti gresesc si-ti promit ca ma silesc bine,bine sa invat.cam atat mamica draga iubirea ti-o dau intreaga te iubesc,te iubesc numai bine iti doresc.

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-06T17:03:39+02:00

De ziua mamei

Mama, esti pe lume
Tot ce-i mai frumos
Ochii tai sunt limpezi
Glasul ti-e duios.
Dragostea ta mare,
Mie-mi este scut,
Mama! Ia-ma-n brate
Vreau sa te sarut.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T17:41:04+02:00
Cuvantul bun al mamei
Nu-l lepada copile
Cat va mai fi pe lume
Sa ai urechi si zile;
Ci-nseamna-ti-le bine
Sa i le-asculti pe toate
Ca nu-i pe lume nimeni
Ca ea sa ti le-arate.

Nici pilda buna-a tatei
N-o lepada in viata
Spre tot ce-i vrednicie
S-o ai mereu in fata, 
Ci calea buna-n care
Parintii te-ndrumeaza
Cu inima intreaga
Iubeste-o si-o urmeaza.