Răspunsuri

2014-11-11T11:44:41+02:00
Naratorul poate subiectiv-cand participa la actiune sau obiectiv-cand nu participa la povestire ci doar povesteste. Sper ca te-am ajutat 
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T11:47:07+02:00
Naratorul imbraca diferite ipostaze : subiectiv , obiectiv , personaj , martor al evenimentelor
-narator obiectiv, când relatarea evenimentelor se face la persoana a III-a, iar "vocea" pare să cunoască tot ce li se întâmplă personajelor;
-narator personaj, narator subiectiv, când relatarea se face la persoana I, naratorul devenind personaj în text, exprimându-și părerea cu privire la fapte, locuri sau personaje. Acest fapt poate interveni în veridicitatea faptelor relatate, narațiunea devenind subiectivă;
-narator “martor”, în care relatarea faptelor se face din punctul de vedere al naratorului.
2 5 2