Răspunsuri

2014-11-11T11:37:57+02:00
Trasaturile genului epic sunt :
-ideile , gandurile , sentimentele sunt transmise in mod indirect cu ajutorul actiunii si al personajelor
-modurile de expunere predominante sunt naratiunea si dialogul
-intamplarile sunt relatate la persoana I si a III-a de narator 
-sunt preente repere spatio-temporale

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T11:38:26+02:00
Prezenta personajelor care participa la un sir de intamplari
modul de expunere predominat este naratiunea care se poate imbina cu dialogul si descrierea
prezenta naratorului care poate fi obiectiv cand povesteste la pers a 3a
cand povesteste la pere1 fiind subiectiv si personaj sau martor la intamplari
prezenta indicilor spatiali si temporali care au rolul de a fixa locul si momentele in care se petrec intamparila
operele epice pot fi scrise in proza sau in versuri
 
1 5 1