Răspunsuri

2014-11-11T11:25:09+02:00
Tehnologia este stiinta a metodelor si a mijloacelor de prelucrare a materialelor, pe cand  civia sau civic este ceva care apartine cetatenilor, este ceva patriotic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T11:27:52+02:00
Ambele obiecte sunt ciudate! Tehnologia se presupune, după cum îi este și numele, că vă învață despre tehnologii moderne: în construcții, despre materiale cum ar fi:sticlă, plastic, fier, etc. Iar la Civică, învățați despre drepturi constituționale/civile, despre ce înseamnă 'stat', deci tot ce ține de cetățeni în legătură cu statul.