Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T11:20:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P= 4*l
16=4*l
l=16:4
l=4
A=l la 2
A = 4 la 2
A = 16 cm 2

5 5 5
2014-11-11T11:30:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Perimetru =suma a 4 laturi egale=160:4=40cm 
aria patrat= latura ori latura=40 ori 40=1600cm
2 1 2