Răspunsuri

2014-11-11T11:00:32+02:00
Mama i-a luat tatei o colonie noua
In parc am vazut o colonie de furnici
Am imprumutat o carte de tip comedie
Ion a facut o comedie cand era mic
Acel baiat este imobil
Tata a cumparat un nou imobi;l
Este tipic lui
Aceea e o carte tipic
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T11:13:13+02:00
1) COMEDIE- COMEDIE
 A) "O scrisoare pierduta " este o comedie de I.l.Caragiale.( comedie 'opera dramatiaca)
  B) Marian a desfasurat in fata tuturor o comedie.
COMEDIE = opera dramatica
COMEDIE = intamplare ciudata

2) COLONIE-COLONIE
A) India a fost colonie britanica.
B) Mihai foloseste des colonie pentru ingrijirea personala.

3) IMOBIL-IMOBIL
A) Prietenul meu si-a cumparat un imobil.
B) Dan are un brat imobil si trebuie sa faca terapie.

4) TIPIC-TIPIC
A) Este tipic sa sa poarte asa.
B) Caracterizarea unui aspect este tipic personajului artistic.
4 4 4