Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:54:42+02:00
Colonia romana era organizata strategic. (Colonie = grup de oameni )
Apa de colonie era din menta si trandafir. ( Colonie = lichid parfumat )

Copilul a facut o comedie in momentul in care a varsat dulceata in sosonii musafirului. (Comedie = bazaconie)
Comedia a fost impresionant de atractiva si de amuzanta. (Comedie = spectacol )

Autotorismul a devenit imobil in urma defectari motorului. (Imobil = fix)
Imobilul a fost cumparat in zona Timisoarei. (imobil = imobiliar )

Tipicul artei clasice este bine definit. (Tipic = norma )
Calusarul este un dans tipic romanesc. ( tipic= specific )

Sper ca te-am ajutat ! :)
2014-11-11T11:22:56+02:00
Eu am cumparat apa de colonie.
ofiterul face perte dintr-o colonie.
pe parcursul veri am vazut o comedie romantica.
eu am un imobil mare.