Răspunsuri

2014-11-11T10:35:02+02:00
Pt ca e bine sa ajutam oamenii si pt ca o facem din bunatate E folositor pt noi. Sper ca te am ajutat :-)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:41:35+02:00
Motivul sau motivele ar fi;sa ajutam fara a cere ceva in schimb,poti sa i-ti faci prieteni noi,sa faci si tu ceva util in aceasta tara,acumulezi multa experienta,sa fi activ,pentru a face parte dintr-o echipa,pentru a-i ajuta pe cei mai putin norocosi.
Mersi muuuuult !
cu placere ma bucur ptr. coroana