Răspunsuri

2014-11-11T10:18:15+02:00
Reiesind

asta e raspunsul corect

da prea putine puncte
Pai si intrebarea era grea???? E usoara, doar ca nu eram sigura daca reiesind sau reiesand...
da nu vorbeam cu tine vorbeam cu ala care a pus http
aaaaaa
scz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:18:36+02:00
Reiesind este gerunziul
La radacina adaugi terminatia   -ind sau -and , in acest caz ind

Comentariul a fost şters
Vai tu..esti un dragut..raspunzi la toti :3
:)) nu asa trebuie ... da tu esti baiat sau fata??