Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:59:08+02:00
A) x-234=465+199                                  d)  1028+2x+438=4076-884
    x-234=664                                                  1028+2x+438=3192
   x=898                                                                         1028+2x=3192-438                                                                                                                    1028+2x=2754        2x=2754-1028    2x=1726                                                                              x=1726/2              x=863                                                                                                                e)50^2-2x+1436=60^2+5*(36+64)
                                                                         50^2-2x+1436=3600+5*100                                                                                                                50^2-2x+1436=3600+500                                                                                                                 50^2-2x+1436=4100                                                                                                                          2500-2x=4100-1436       2500-2x=2664         
b)978-x=132+543
   978-x=675                                                    2x=2664-2500    2x=164  x=164/2    x=82
       x=978-675                                  f)21^2-3x=225-18+4096-256                                                                                                                484-3x=207+3840        484-3x=4047    3x=4047-484   
                                                             3x=3564  x=3564/3  x=1188
                                                             g){[2*(x-1)+3]*5+5}/10=8                                                                                                                         [(2x-2+3)*5+5]/10=8     [(2x-1)*5+5]/10=8
c) 86+x+75=45*36+798                           
     86+x+75=1620+798                      (10x-5+5)/10=8  10x/10=8  10x=10-8  10x=2 x=10/2 x=5
       86+x+75+2418
       86+x=2418-75
       86+x=2343-86
       x=2343-86
       x=2257
2 5 2
2014-11-11T10:59:59+02:00
X-234=664=>x=898
978-x=675=>x=303
x+161=2418=>x=2257
2x+1466=3192=>2x=1726=>x=863
2500-2x+1436=3600+5x100=>3936-2x=4100=>164=2x=>x=82
441-3x=225-18+4096-4096=>441-3x=207=>234=3x=>78
{[2x-2+3]x5+5}:10=8=>{[2x+1]x5+5}:10=8=>[2X+1]X5+5=80=>(2X+1)X5=75=> 2X+1=15=>2X=14=>X=7
{[3(X-4)+3]:15+16}=18=>[3(X-4)+3]:15=2=>3(X-4)+3=30=>3(X-4)=27=>X-4=9=> X=13
{[5(X+6)+5]X70+5}=4905=>5(X+6)+5=70=>X+6=13=>X=7
TREBUIE SA RESPECTI ORDINEA EFECTUARII OPERATIILOR.INTAI EFECTUEZI OPERATIILE DIN PARANTEZA MICA ,APOI MARE APOI ACOLADA.CAND DUCI TERMENII  DINTR-O PARTE IN ALTE SCHIMBI SEMNUL.LA URMATOARELE SPER SA TE DESCURCI! SUCCES!
Am uitata sa mentionez ca intai faci ridicarile la puteri, apoi inmultirile si impartirile si ultima data adunarile si scaderile