Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:11:46+02:00
Epitete cromatice            zapada alba        lumina sangerie
Comparatie     luna ca un strajer          soarele ca un disc de aur
Enumeratie    Zarzarii, caisii, prunii si merii au inflorit
mersi..
Cum itru pe chatul Brainly?
dai pe mesaje si imi scrii mie
pai nu te am ca prieten.. :((
INTELIGENTULEE
2014-11-11T10:12:05+02:00
Epitet cromatic (sugereaza culoarea) =galben ,alb ,rosu....
comparatie = alb ca varul
enumeratie= rosii,castraveti,cartofi
2 2 2