Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:07:41+02:00
Regiunile endoreice sunt regiunile fara apa curgatoare
Bazinul endoreic este un cors de apa care nu atinge Oceanul Planetar, ci se opreste intr-o depresiune (lac).
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T10:10:55+02:00
Endoreice-(Despre un bazin hidrografic, o regiune) Care nu are legături prin ape curgătoare cu marea. [Pron. -re-ic. / < fr. endoréique, cf. gr. endon – înăuntru, rhein – a curge].
Regiuni-Unitate teritorială întinsă, cu caracteristici relativ omogene; ținut, zonă. 2. (între 1950 și 1968 în organizarea administrativ-teritorială a României) Una dintre cele 16 unități administrativ-teritoriale care cuprindea mai multe raioane, comune și sate. 3. Porțiune determinată a unei ființe sau a unui obiect.