Răspunsuri

2014-11-11T10:04:15+02:00
a=2b+25⇒b=(a-25)/2
a=11c+8⇒c=(a-8)/11
a+b+c=297
a+(a-25)/2+(a-8)/11=297
[22a+11a-25·11+2a-8·2)/22=297
35a-275-16=297·22
35a=6534+291
a=6825/35
a=195
b·=(195-25)/2=170/2=85
c=(195-8)/11=187/11=17
195+85+17=297

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T10:07:52+02:00
A=2b+25,a=11c+8,a-8=11c,c=a-8/11,b=a-25/2
a+(a-25)/2+a-8/11=297
22a+11a-275+2a-16=6534
35a=6825
a=195
b=(195-25)/2=170/2=85
c=195-8/11=187/11=17