48
48+1 = 49
48+2 = 50
NR SUNT 48; 49 ;50
________; ________+1; ___________+2 = 147-3=144/3=48+1=49; 48+2=50; __48____; _____48+1____; ____48+2_______

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T09:45:23+02:00
A+a+1+a+2=147
3a+3=147
3a=144
a=144:3
a=48
nr sunt:48,49,50
3 5 3
2014-11-11T09:45:51+02:00
A|_| B|_|_| C|_|_|_| Aflam segmente egale : 147-3=144 Aflam a : 144÷3=48 Aflam b÷48+1=49 Aflam c:48+2=50 proba:48+49+50=97+50=147 Sper ca e de folos
De ce nu il bagi la prieteni
ok,multumesc mult de tot!
nu stiu daca ma accepta!
Te accept
multumesc