Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T08:33:43+02:00
Corn-coarne, cornuri
cristal-cristale,cristaluri
ghid-ghide, ghizi
ochi-ochiuri
ras- rasi, rase.
Cornurile cu ciocolata au fost gustoasa.
Coarnele cerbului s-au rupt.


2014-11-11T08:34:24+02:00
Corn=cornuri
Am mancat 2 cornuri.
cristal=cristale
Ea a  pierdut 3 cristale de la inel.
difuzor=difuzoare
Ambele difuzoare s-au stricat.
ghid=ghiduri
Ghidurile turistice .....
ochi=ochii
Ochii ei sunt albastri.
ras=rasete
S-au auzit niste rasete.
SPER CA TE-AM AJUTAT!!!!