Răspunsuri

2014-11-11T00:20:48+02:00
Deoarece are nevoie de o persoana cui sa ii spuna ce il apasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T00:22:01+02:00
Fiecare dintre noi trebuie sa aiba un ''cel mai bun prieten'',indiferent ca e fata sau baiat,deoarece acel prieten este acolo si la bine si la greu,dandu-ne sfaturi si sprijinindu-ne,fiind totodata cel care ne asculta cand avem ceva pe suflet si ajutandu-ne astfel sa trecem peste perioada grea din viata noastra
Multumesc muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult ! :* <3
cu placere :*