Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T00:00:45+02:00
Pentru ca prietenia presupune sacrificiu,fara prietenie n-am putea fi fericiti,pt fericirea prietenilor adevarati suntem dispusi sa renuntam de multe ori la fericirea noastra.
Multumesc muuuuuuuuult !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-11-11T00:37:03+02:00
Deoarece ai nevoie ca și ei să fie lângă tine când ai nevoie de ei , depui mult efort pentru a întreține o prietenie , o poate/poți strica imediat și din cauza lor (gura oamenilor) . Trebuie să ți la acea persoană deoarece ști că te poți baza pe ea și că te ajută și incă te va ajuta . P.S : Am o prietenă de mică (grădiniță , cred) și încă este cea mi Bună prietenă a mea . Și o ador pentru că îi pot spune orice . Și pentru ea pot renunța la orice ! :)