Răspunsuri

2014-11-11T11:24:33+02:00
Cumparati parfum cu miros de flori exotice sau de fructe dulci in forma de diamant!
Stalucesti in voaluri de miros ca un diamant!
Esti femeie si valorezi!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:19:24+02:00
NOU! La un super pret parfumul care atrage toate priviriile! Miroase excelent si are sticluta in forma de diamant! Miroase foarte frumos si orice femeie este atrasa de el!
2 5 2