Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T23:11:12+02:00
VasileLupu-(n. 1595 - d. 1661)
Mihail kogalniceanu- (n. 6 septembrie 1817)
Mihai Eminescu- n. 15 ianuarie 1850
VasileRomanciuc-n. 17 decembrie 1947
Igor Vierun. 23 decembrie 1923-
Alexei Meteevici-n. 27 martie 1888,
Victor Slav-n. 5 iunie 1980
Victor hugo-n. 26 februarie 1802
Ion creanga-(n. 1 martie 1837
2 5 2
2014-11-10T23:11:26+02:00
1. 1595 2.1817 3. 1850 4.1947 5. 1923 6. 1888 7 pe bune Victor Slav :)) ? 1980 8.1802 9.1839 Toate sunt scrise in ordinea in care le-ai scris si tu
1 5 1