Răspunsuri

2014-11-10T23:21:43+02:00
Ma doare mijlocul din cauza frigului de afara
La mijlocul traseului autobuzul a facut pana
Am copt painea la vatra caminului(cuptor)
Caminul de batrani a fost renovat
Acel tip a fost vazut furand masina vecinului
Ea iubea doar un anumit tip de bratari
Patronul meu este un om dur
In industria textila patronul(=schita pt indicarea modului de legare a firelor si a ordinii operatiilor in industria textila) este foarte utilizat
Carul era intrebuintat la tara pentru transportarea poverilor
Carul este o insecta foarte daunatoare.
Rasul este foarte sanatos
La gradina zoologica am vazut un ras
La ziua prietenei mele am mancat un tort de ciocolata
Bunica a facut un tort(tesatura,panza) din canepa
Statul a emis o noua lege
Statul de plata cuprinde liste cu salariile angajatilor unei intreprinderi
Am stat pe o banca din parc cu prietenii
Fratele meu si a facut un cont la banca BCR
A cazut in gol de la etajul 10
Steaua a marcat un gol senzational
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T23:37:06+02:00
Mijloc-un punct aflat intre doua parti egale (mijlocul marului, de ex)
'Mijloc-parte din organism(talie, brau)
 Camin-soba, cuptor, vatra
 Camin-azil de batrani, casa de copii
 Tip-obiect ce reprezinta modelul de baza (ex. cerere tip)
 Tip-individ
 Patron-propietar
 Patron- corp cilindric din portelan (bus on)
Car-vehicul cu patru roti
 Car-piesa la masina de scris
Ras-zambet 
Ras-animal din jungla
 Tort-prajitura
 Tort-fire intoarse de in, canepa
 Stat-tara
 Stat-a sadea, a se odihni
 Banca-bancheta
Banc-anecdota glumeata, (bancuri)
 Gol-fara imbracaminte
 Gol-mingea in poarta, fotbal, handbal
7 4 7