Completati cu repaos si cu miscare :a).Elevul care vine la scoala cu autobuzul fata de scaun in autobuz este in...
b).Elevul care vine la scoala fata de casa care locuieste in ...
c).Autobuzul aflat in miscare fata de scoala este in..
d).Autobuzul aflat in miscare fata de elevul din autobuz este in..
e).Autobuzul aflat in fata semaforului de culoare rosie fata de o pasare aflata in...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:58:13+02:00
A) miscare; b) repaus; c) miscare; d) miscare; e) repaus.
2014-11-10T22:58:22+02:00